Jön az Online Számla

Zombiüzemmódban a programozók az online számla miatt

Vendégposzt egy programozófeleségtől

2018. június 07. - onlineszámla

Zombinak kinéző programozót láttál az elmúlt hetekben? Szinte biztos, hogy a NAV új online számla rendszerének bevezetésén dolgozik. Margit - kérésére fiktív név - megírta, hogy milyen 4 különböző létállapotot vesz fel, amikor  éppen otthonában tartózkodik programozó férje. 

1. Amikor végre úgy tűnik, kész a munka nagy része.


Hazaér:  K..va éhes vagyok. Eszek, aztán lefekszem.....
Este 11. Már ennyi az idő? Csak egy órára akartam lepihenni. Bocs... :-/
Reggel: Már fél 5-kor fent voltam, nem tudtam aludni.


2. Amikor a NAV új verzióval jön ki, ami 76 új feladatot generál.


Este 7 óra. Kicsit lefekszem....
Este 9 óra. Megyünk ébreszteni.
Egyik gyerek: Megnézünk egy Barátok köztöt?
Apa: Aha, 5 perc múlva találkozunk a kanapén.
5 perc múlva:
Egyik gyerek: Jössz?
Apa: Aha....mindjárt.
Eltelik még 5 perc.
Másik gyerek: Na, jössz akkor?
Apa: Azt hiszem mégsem...
Két gyerek egyszerre: Anya, próbáld meg te is! Nem igaz már, hogy nem bír felkelni.
Én: Elindítok valami zenét, hátha felébred, ti kapcsoljátok fel a lámpát az előszobában.
Zene megy, lámpa világít, semmi. Odamegyek.
Én: Jössz filmet nézni?
Apa: Nem tudok.... :)
Nem tudom, hogy éjszaka most is ébren volt-e. Én aludtam...


3. Amikor egy kérdésére két egymásnak szögesen ellentmondó NAV-állásfoglalással válaszol a főnök.


17 órakor hazaér.
Én. Hátte?
Ő: Elég volt. :)


4. Amikor hosszú napok után végre újra elérhető a NAV tesztszervere.


Szombat reggel felkelek, kimegyek a nappaliba.
Gondolom ma is fél 5 körül kelt, nagyban dolgozik, azért megszakítja a munkát egy közös reggelivel, de így is 5 percenként csörög a telefonja.
8-kor indulni kellene a családi programra. Végre egyszer nem miattam késünk el. :)

 


Elsőre vicces. Másodjára elgondolkodtató, hogy miért kell ennek így lennie.

Hasonlót tapasztaltál? Írd meg a szerkesztoseg@navxml.hu-ra! Minket érdekel, hogyan hat az életedre az online számla bevezetés!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr3414030246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása